gentlegiantafskofvde.blogg.se

Dagen som inte riktigt ville starta

Kategori: Allmänt

Är superseg idag! Vad är det här? Latmaskar är till för att besegras och piskas till disciplin! ;) Skämt å sido så har jag någon slags feber i kroppen som saktat ned både tankekraft och rörelsehastighet (och även förmåga?). Lite skumt är det allt. Men, får ta en vilodag och låta kroppen ta hand om vad det nu är den behöver ta hand om. Har mailat min handledare om att jag behöver skjuta upp inlämningsdag för vår artikel. Ni vet ett sådant där mail som sitter extremt långt inne i fröken duktig. Försöker övertala mig själv om att det inte är svagt utan helt ok. Att jag bara kan göra mitt bästa och det är gott nog. Hur bra tror ni det går med acceptansen? Precis! Inte bra alls! Så, det får klia lite i kroppen medan jag försöker komma på hur dagen ska spenderas.
 
Det är lockande vackert ute och barmarken tycks ropa på mig. Jag längtar efter att springa igen och ser fram emot att göra det när det blir dags. Femkilometersrundan kommer inom kort vara min b**ch! Ska nog börja min aktivering med att läsa i någon av mina löparböcker. ♥
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: