gentlegiantafskofvde.blogg.se

Dags för en utmaning?!

Kategori: Allmänt

Efter lite klurande fram och tillbaka mellan mig och Minendie så har vi enats om en utmaning som vi vill dela med er bloggvänner. Utmaningen går ut på att var dag i tre veckor (fr.o.m. imorgon) göra ett hälsoval och peppa andra genom att lägga upp en bild på hälsovalet på sin blogg. Hälsa är olika för oss alla och därför kan valet röra sig om allt från mat till träning till relationer och så vidare. Häng på och låt peppen sprida sig mellan oss alla! Det blir 21 motiverande dagar som för oss in i februari och närmre våren!
 
/GG
 
 

Kommentarer

  • Minendie säger:

    Nu kör vi! :) Är det okej om jag lånar bilden i inlägget om utmaningen? Jag kollade på instagram och just nu finns ingen tagg som heter hälsoval. De som vill kanske kan använda den. Jag skriver mitt inlägg nu så tar jag bort/byter bilden om du vill.
    Ser fram emot de här veckorna :) Kram

    Svar: Nu är vi på g!!! :-) Känns bra redan idag! ;)
    Gentle giant af Sköfvde

    2013-01-27 | 18:00:25
    Bloggadress: http://minendie.wordpress.com
  • alexandra säger:

    jag tänker hänga på fram till 27 februari, tycker det var en ganska peppande utamning :) jag behöver det nu! börjar i morgon

    Svar: Härligt! Kolla gärna in Minendies god val! :)
    Gentle giant af Sköfvde

    2013-02-03 | 12:10:35
    Bloggadress: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här: