gentlegiantafskofvde.blogg.se

En riktigt bra dag!

Kategori: Allmänt

Vissa dagar är nästan för bra för att vara sanna. Började dagen med att arbeta på artikeln och skickade iväg den så där måttligt nöjd till mina handledare. Stressade sedan (ok, en mindre bra del av dagen) till en träff som iofs var väldigt trevlig. Har gjort ett gästspel i Trollhättan och vi stämde av hur det gått och hur helgerna varit för oss. Kommepå hur fint jag haft det och blir varmt glad. Sedan bar det av till en övning inför en kommande musikföreställning. Det är första gången på 15 år som jag övar inför framträdande och idag var det första repet. Gissa om jag var dödligt nervös. Har redan varnat den som håller i det hela att det är mycket möjligt att jag inte får ur mig ett pip när det väl gäller. Första pipet verkar sitta långt inne och något jag får öva på ordentligt. Jag är dessutom först ut i nuläget. Gah! Övningen gick i vart fall riktigt bra och vi är ett härligt gäng som gör det här tillsammans. Får väl hålla någon i handen...
 
Hemma igen så möts jag av min underbara man och medan jag kollar min mail så kompletteringshandlar han det jag glömt tidigare på dagen. ♥! Väntar mig ett mail från mina handledare som går ut på att artikeln absolut inte kommer bli klar förrän jag är gammal och troligen död. Men, så är icke fallet! Förutom några små tillägg och ställningstaganden så är den klar för att skickas till tidskrift. Är otroligt glad och kommer ha den klar imorgon. Jag behöver verkligen att det lossar lite efter allt slit och nu verkar det börja pay off!
 
Gällande utmaningen blir det ingen träning idag då jag jobbar klart artikeln. Men, fred-sönd så blir det cykel, styrka och gym i härlig blandning för att fixa utmaningen vecka ett av fem. Hejja mig, hejja dig, hejja oss! /GG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: