gentlegiantafskofvde.blogg.se

Hälsoval 3 och 4

Kategori: Allmänt

Jag är inte en van foto-bloggare men lovar att jag gör mitt bästa. Här avlöser dagarna varandra och det är redan torsdag denna vecka! Hur gick det till?! Hälsovalet igår har verkligen gett mig kraft idag. Istället för att se på TV tills jag tycker det är dags att sova så stängde jag av den tidigt, kröp ned med en bok i sängen och lampan släcktes redan kl 22. Härligt!
 
 
Mitt hälsoval idag (nr. 4) består av att läsa på om superfoods alá Gilligan McKeith. Särskilt de jag har i mitt skafferi: Hirs, linfrön, solrosfrön, quinoa, aloe vera, alger, vetegräs...
 
 
Mer sådant i min kost! :-) Är kass på att äta och tänker göra ett par bra veganska drinkar per dag! De ger mig allt jag behöver och kommer boosta igång mig ordentligt inför löpträningen som står för dörren. ♥

Kommentarer

  • Minendie säger:

    Sömn är verkligen en mirakelkur mot det mesta :) Jag behöver också bli bättre på att lägga mig tidigare. Kul att du kunde kommentera hos mig, blev så glad när jag såg ditt namn. Jag har inte riktigt hunnit med att svara på kommentarer den här veckan, men jag ska nog hinna fatt när arbetsveckan är slut.

    2013-01-31 | 22:15:13
    Bloggadress: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här: