gentlegiantafskofvde.blogg.se

I love Edinburgh!

Kategori: Allmänt

Min man har, som tur är, lite mer spontanitet i sig än vad jag har. Jag kan tendera att längta och drömma mig bort och aldrig komma iväg medan han slår slag i sak på ett helt annat vis. Idag bokade vi (han) en resa till vår favoritplats: Edinburgh. Så, i slutet av juli får vi en knapp vecka tillsammans borta från jobb, datorer och telefoner. How awesome is that?! Väldigt! Så, nu blir den 24 juli officiellt dagen då jag ska vara i mål med viktprojekt och att spinga en mil. Har en läggning att skapa irrationella orsaker som jag sedan hänger mig upp på och detta är ett ypperligt tillfälle.  Check och check på de målsättningarna.
 
Lite ögongodis för att komma i rätt stämning:
 

Kommentarer

  • Minendie säger:

    Åh, nu blev jag lite avundsjuk :) Skottland är fantastiskt! Jag satt faktiskt och drömde om en resa dit häromdagen, kanske ska kolla upp det.

    Svar: Gör det! Vi bokade via ticnet och fick hotell och flyg i sex dagar för oss båda för under 10 000. Gäller att vara ute i god tid och inte boka under deras festivaler (om det inte är själva poängen med resan). Skottland är vackert under alla årstider. Förra gången åkte vi i slutet av oktober och det var grymt vackert och perfekt väder för utflykter och långa promenader. Kan tänka mig att våren är härlig att möta i Skottland...Jag längtar alltid till Skottland och särskilt Edinburgh. Tänker att jag dessutom ska belöna mig med ett maratonlopp i Edinburgh eller uppe vid Inverness när jag gjort mitt lilla springprojekt...
    Gentle giant af Sköfvde

    2013-01-02 | 18:48:35
    Bloggadress: http://minendie.wordpress.com
  • Eva säger:

    Vad fint det ser ut, vad kul! :-) Till den 27 juli ska jag vara i mål har jag tänkt, då har vi nästan samma datum!

    Svar: Det har vi! :) Tror vi kommer fixa det även om det kommer bli tufft ibland. Ska bli spännande att följa dig mot ditt mål!
    Gentle giant af Sköfvde

    2013-01-02 | 20:28:15
    Bloggadress: http://www.evasfitnessme.blogspot.com

Kommentera inlägget här: