gentlegiantafskofvde.blogg.se

Torsdagsinställning

Kategori: Allmänt

Två dagar har gått i ett. Jobb, jobb och jobb med lite utrymme för sömn och matlagning (till mannen). Har haft två dagar i en grop. Ni vet när jag glömmer äta och kör på. Kunde inte träna igår men har garderat mig med hämtmat för att kunna träna idag. Jag önskar att det vore enklare att äta rätt och regelbundet. Jag gör t.o.m. upp matscheman men bryter mot dem för i praktiken fungerar de inte. Som tur är händer detta allt mer sällan och i allt kortare perioder. Gäller att se saker från den ljusa sidan! ;)
 
I övrigt ger min träning fina resultat. Känns skönt att bli mer 'tight' över hela kroppen. Magen är fortfarande ett 'problemområde' men jag tror det kommer bli bra i slutändan när jag nått mitt viktmål och har tränat core en längre period. Men seriöst mina vänner... Finns det något tråkigare än att träna core? Seriöst?! Givetvis gör jag det och jag förhalar det inte men kära någon vad boring! Jag känner glädje och stolthet över att kunna gör mina övningar utan att dö i dag men jag är faktiskt halvdöd (vilket i sig visar att jag gör programmet rätt). Och det blir inte samma sak som att springa i takt med musik och känna luften under fötterna eller rytmen i hjärtat. Men, jag vet att det är ett måste för att kunna springa bra i framtiden och för att ha en stark och frisk kropp. Så, bara gör't!!!
 

Kommentarer

  • veronica johansson säger:

    Skulle också behöva ge mig på några av dom där övningarna! Tanken finns iaf ;)
    Önskar dig en fin dag

    Svar: Tackar! Önskar dig en fin helg!Övningarna tar bra och ger resultat snabbare än man tror. Synd att de är så dödstråkiga! ;)
    Kikade in på din blogg! Mycket inspirerande!
    Gentle giant af Sköfvde

    2013-01-18 | 10:43:24
    Bloggadress: http://viktigawavva.blog.se

Kommentera inlägget här: