gentlegiantafskofvde.blogg.se

Mot ljusare dagar

Kategori: Allmänt

Shit vilka tråkiga dagar jag har fått ta mig igenom! Ibland glömmer jag bort att sådana dagar finns. Jag känner mig både bortskämd och tacksam när jag inser det. Jag kan ha någon kass dag ibland men ofta är jag på gång med de sysslor och upplevelser som dagen bjuder. Nu har jag varit orkeslös och viljelös i flera dagar i rad. Jag antar att det har varit värmen och att jag inte har druckit tillräckligt (i vart fall om man ska tro min fina mamma). Jag har ändå sett till att äta (det har mest blivit smoothies av mer fryst karaktär - gott!) och träna (blivit både löpning och cykling). Sömnen har dock inte fungerat så bra. Jag gissar att det är för varmt för god sömn vad gäller mig. Är det något ni känner igen? Nu börjar energin komma tillbaka och jag ser till att inte slösa den direkt genom att överarbeta mig. Jag tar en lugn dag med min artikel och med cykelträning samt med massa vatten! Imorgon blir det gymmet för första gången på riktigt länge och på onsdag och torsdag blir det löpning på morgnarna. På torsdag sticker vi till Edinburgh  (♥!) och när vi kommer hem är det redan augusti och dags att börja få ordning på vardagsvanorna.
 
Jag hoppas ni alla mår väl och har det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: