gentlegiantafskofvde.blogg.se

Rensning av huvud och kropp

Kategori: Allmänt

Här fortsätter resningen av huvud och kropp. Resultatet kommer ni få ta del av genom en tredelad serie som jag kallar 'What's eating you?'. Under tiden jag knåpar med det så kommer några bilder från dagen:
 
Salladen till min lunch med ett glas mineralvatten med smak av granatäpple.
 
 

Min middag bestod av min underbara smoothie på frysta persikor (Oatlys havredryck med smak av mango och apelsin, proteinpulver, psylliumfrön, kokosolja, frysta persikor, 50 g färsk spenat). Idag slängde jag även i spenat. Och, jag lovar, spenaten smakar ingenting! Go for it!
 

Min största inspiration just nu:
 
Boken innehåller härliga recept på drinkar och mat, bröd och bakade godsaker. För dig som kommit en bit i att botanisera hälsokost eller för dig som vill go all in och garantera dig om att äta gott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: