gentlegiantafskofvde.blogg.se

Sommargrinig

Kategori: Allmänt

Hur går det för er i värmen?
 
Här njuts det av tidiga morgonlöpningar och cykel inomhus med fläkt som gör sitt jobb. Träningen går med andra ord bra och det är tur det! För mig är träning en humörförbättrare och utan den hade jag nog klöst sönder min sambo och rivit lägenheten. Värmen gör att jag får extremt dåligt tålamod. Kass sömn, ständigt varm och irriterad och tappad matlust (= lågt blodsocker) är en riktigt dålig kombination. Att ta mig ut är egentligen enda lösningen. Dock tror jag, varje dag, att jag ska lyckas skriva. Men, jag kommer aldrig igång och efter att ha surat i 2-3 timmar så är jag redan så varm och grinig att jag inte vill göra något annat än bitas och rivas. Lovely!
 
Ska helt klart jobba på detta!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • FitnessByMe säger:

    Underbara, kloka ord från King och Gandhi! Hoppas lite sval blåst kommer bort till er så du slipper värmen några dagar. :-)

    Svar: Värmen tycks hålla i sig men humöret är i alla fall på väg uppåt! :)Härligt att det går så bra för dig!
    Gentle giant af Sköfvde

    2013-07-21 | 17:16:53
    Bloggadress: http://www.ftnsbyme.blogspot.com

Kommentera inlägget här: