gentlegiantafskofvde.blogg.se

Bra start på dagen

Kategori: Allmänt

Vilken härlig dag! Den startade med en längre promenad (var ute i 2.5 h inkl åh- och aaahh-stopp för att beundra omgivningarna) i solen. När jag gick ut var det jeans, linne och öppen luvtröja. Efter en inte alltför lång stund var jeansen uppvikta och tröjan knuten runt midja. Så skönt att var ute och gå och känna solen värma huden och vinden svalka axklarna.  När jag kom hem var jag härligt smutsig och solkysst. Så borde alla dagar starta!
 
Mat efter denna runda var en superhärligt god smoothie. Min favorit just nu är att frysa perskor som har blivit så där perfekt söta och goda. Så, i med ca två frysta persikor (jag skär givetvis av fruktköttet och fryser in det), proteinpulver, linfrön, kokosolja, en halv avokado och 2-3 dl havredryck med smak av mango och apelsin. Mumsemumsmums! Så fantastiskt gott! Kompletterade med alger, omega, b-vitamin och magnesium i pillerform. En superbra start på dagen och en god grund för att jobba med min artikel!
 
Jag tog en hel del kort. Dessvärre är sladden för överföring med mannen till Åmål. Uppdaterar därmed imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: