gentlegiantafskofvde.blogg.se

Kiwi startar hälsoprojekt

Kategori: Allmänt

En av de bästa sakerna med denna bloggvärld är alla de projekt man kan samlas kring virtuellt och hur den gemenskapen leder till stöd och meningsutbyte. Ex. mitt och Minendies projekt med hälsoval. Just nu hänger jag på Kiwis fyra veckor långa satsning. Och, om du är sugen så häng på! Låt dig inspireras av de andra som hänger på och de framgångar vi gör tillsammans!  Läs mer HÄR. Anmäl ditt intresse till Kiwi och kör så det rycker i veckorna fyra. ♥

Kommentarer

  • Robine - I dare you to Quit säger:

    Hej!
    Ja, bloggosfären är en verkligen en härlig plats och jag har under åren som aktiv bloggare bara träffat på goa människor som hejat på mig i min resa och som jag kunnat följa i deras.
    Men, det finns tyvärr människor i denna lilla (typ megastora?) värld som inte har helt rent mjöl i påsen och tyvärr är nog "Kiwi" en utan dom.

    Jag fick ett mail för några dagar sen där en kvinna ville uppmärksamma mig på en blogg där innehavaren av denna kopierat mina blogginlägg och kreerat egna historier baserat på mina upplevelser.

    Se här tex: http://web.stagram.com/p/486250635153031851_45841711

    Detta var Kiwi.
    Jag skrev till henne att texterna verkade bekanta men önskade henne lycka i sin resa.
    Nu fick jag veta av kvinnan som mailat mig att denna Kiwi brukar starta bloggar för att sedan stänga dom efter att något omvälvande i hennes liv skett.

    Jag hoppas givetvis att "Kiwi" vem hon än är har det toppen i sitt liv, men det är synd att hon lurar med sig människor (även om det bara är främlingar i en stor bloggosfär) och får dessa att bry sig om henne i hennes (kanske) påhittade tragedier.

    Ville bara sätta upp en liten varnings-skylt så som kvinnan i mailet gjorde för mig.

    Stort heja dig i din resa nu och hur saker än ligger till så fortsätt med Hälsoutmaningen :)

    MvH
    Robine

    Svar: Tack för att du tog dig tid att meddela detta!
    Gentle giant af Sköfvde

    2013-06-27 | 10:33:15
    Bloggadress: http://www.varstafeta%40shapemeup.se

Kommentera inlägget här: