gentlegiantafskofvde.blogg.se

Semester snart?

Kategori: Allmänt

Denna veckan går supertrögt! Alla morgnar känns som måndagsmorgnar och alla dagar är låååånga. Är trött och ser fram emot semester om ett par veckor.  Här hemma har utrensningsprojektet fortgått och i helgen är det dags att ta itu med förrådet. Vad skönt det ska bli när det kommer iordning. Min man har åstadkommit ett bombnedslag där nere genom att ställa allt han rensat ut ur bilen (i flera omgångar) i förrådet.  Fy vad segt! Men, som sagt kommer det vara skönt när det är klart.
 
Jag fattade dessutom ett beslut när jag rensade i mina garderober. Jag samlade ihop alla vinterjackor och kappor, tjocka tröjor och långärmade, men även mina smal-kläder som jag inte kunnat använda på ca 3 år. Jag längtar efter att bära dem igen och de ligger snyggt nedpackade i en låda som ska ned i källaren tillsammans med den som innehåller vinterkläder. Det är så könt att ha mer utrymme i garderoberna (de har varit överfulla) och att slippa sakna dem och mig varje gång jag öppnar garderobsdörren. Till hösten kanske jag dessutom bor större så att jag får plats med alla kläder i garderoberna. Som det är nu får jag nog köra något slags säsongssystem. Huvudsaken är att skorna får plats ;)
 
det går förresten bra med kalorireglering, träning och viktnedgång här. Maten funkar inte riktigt än men jag ska försöka fresta mig med härliga smoothies nu när det ändå blir varmt och jag ska vila en period.
 
Jag hoppas ni alla har en riktigt fin kväll och att ni får en härlig dag imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: