gentlegiantafskofvde.blogg.se

Söker tystnad

Kategori: Allmänt

Jag blundar och andas in djupt. Just nu är det många röster som hörs inuti mig och jag försöker zooma ut dem. En sak i taget, ett steg i taget. Det måste oundvikligen vara så. När jag sitter här och söker tystnaden så kommer ett sorts svar. Jag vill ut och vandra. Vandra med mig själv och i mig själv. Funderar över hur lång tid efter morgondagens blodgivning som jag kan ordna med det? Men, åter till andningen. Hjärtslagen som lugnar ned sig. Tystnaden och lugnet som infinner sig.
 
Att vandra i sommarnaturen är helt underbart! Omgivningarna här omkring är otroligt vackra och som gjorda för att söka sig själv och naturen i. Lummiga skogar, öppna fält, höga höjder, exploderande färger och porlande vatten. Det är nog precis vad jag behöver just nu. ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Kiwi säger:

    Lovely :)
    Jag gillar när man tar sig tid att vara i nuet, hoppas du får vandra med dig och dina tankar omgiven i vacker natur

    Ger du blod?
    Jag har nog missat det men älskar den insatsen då jag själv får blod ibland nu är det mer sällan .

    Önskar dig en underbar dag imorgon och att alla dina önskningar går i uppfyllelse

    Svar: Det är verkligen underbart att vara i nuet. Har bokat in min vandring mån-tis. Ska bli härligt!
    Jag har varit blodgivare i flera år och tycker det är en viktig insats som alla som kan bör göra för andra och för sig själva.
    Gentle giant af Sköfvde

    2013-06-24 | 21:25:01
    Bloggadress: http://halsovinst.wordpress.com

Kommentera inlägget här: