gentlegiantafskofvde.blogg.se

Glädje!

Kategori: Allmänt

Solen värmer och lyser upp genom fönstren och katterna försöker utnyttja den så gott de kan. Undrar ibland om de är växelvarma... Själv har jag som vanligt (på söndagar) tvättat, handlat och planerat kommande veckas mat och motion. Vad vårkänslor kan göra mycket! Det känns mycket lättare att planera nu när jag är fylld av mer energi och jag dessutom vet att det är ljusare på morgnarna så att det kan locka åtminstone liiiiiiiiiite att gå till gymmet innan jobbet. Jag har väldigt mycket motivation just nu och ska utnyttja det genom att växla upp träningen något.
 
Att bara jobba deltid har bidragit till att jag har mer energi och vill fokusera mer på mig själv och mina målsättningar. Välkommen energi, värme, solsken och glädje!
 

Kommentarer

  • smulan säger:

    Vad härligt att du har mer energi och fått vårkänslor:-)
    Man blir glad av att läsa ditt inlägg.
    Ha en underbar vecka!
    Kram

    Svar: Tack för peppand ekommentar! Jag önskar dig det samma! Kramar!
    Gentle giant af Sköfvde

    2013-03-19 | 20:45:38
    Bloggadress: http://smulgubben.wordpress.com

Kommentera inlägget här: