gentlegiantafskofvde.blogg.se

Börjar med spring och slutar med sång

Kategori: Allmänt

Detta är verkligen en härlig dag. Löpningen fick mig på riktigt gott humör och jag vill återigen peppa er genom att säga att man aldrig ångrar ett träningspass (däremot ångrar man dem man inte gjorde)! Jag har nu skrivit en hel del på min forskning och annat och känner att jag har flyt. Jag har verkligen längtat efter den känslan. Ikväll ska jag även träffa musikgänget och vi ska öva inför söndag. Då står Cat Stevens på menyn och jag ska sjunga ett par låtar själv och ett par låtar tillsammans med andra. Det är tur att jag blir så glad och mår så bra av att sjunga för bara jag skriver det så blir jag sjukt nervös. :) Låtarna jag ska sjunga är 'Don't be shy' och 'First cut is the deepest'. Båda låtarna är så fina! Känner mig ärad att få vara tillfrågad och få framföra med så duktiga andra! ♥
 
Med andra ord är jag fylld av positiv energi och är förväntansfull inför ikväll.Men, nu kom jag på att jag glömt redogöra för idag och igår.
 
Måndag
Vikt: 94
Kalorier:1241
Träning: Vila
Matrutin: Gått så där... Var trött och ledsen och lat och köpte pizza. Åt inte hela på en gång utan ena halvan blev lunch och den andra blev middag. Mycket grön på! (ex. ruccola)
Det bästa med dagen: Att bli tillfrågad att sjunga ett par låtar på söndag
 
Tisdag
Vikt: 94
Kalorier:698
Träning: Löpning 5 km
Matrutin: Kass kass kass! Ingen matlust och har en hel del magsyra som botas tillfälligt med Novalucol.
Det bästa med dagen: Att hela dagen är fylld av positiv energi (tror inte det hinner ändras på de 2 timmar som är kvar tills jag åker till repningen).
 
Hoppas att ni alla har en god start på veckan!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Kiwi säger:

    Saknar dig och ditt skrivande du har inte slutat skriva hoppas jag

    Svar: Jag har bara haft väldigt fullt upp. Om en stund kan du läsa om mina dagar! :)
    Gentle giant af Sköfvde

    2013-05-26 | 15:23:16
    Bloggadress: http://nogg.se/kommaiform

Kommentera inlägget här: