gentlegiantafskofvde.blogg.se

Flytt-helg

Kategori: Allmänt

Jag hoppas ni har haft fantastiska dagar i sommarvärmen. Själv har jag flyttat min svärmor in på ett kommunalt boende. Då är värmen inte lika nice. Ömma muskler och ett skärsår på ena fingret blev den enda effekten (förutom en glad svärmor) och jag får säga att vi gjorde ett riktigt bra jobb. Det bästa med helgen var att vi bodde hos min svärfar och styv-svärmor. Om händertagne är nyckelordet som inte gör rättvisa åt hur bra vi har haft det. Vi klämde av sommarens första grillning och möttes av lagade mål, dukade bord och massa kärlek och glädje var dag. Helt underbart! Kaloriintaget har varit 961-1064 under dessa tre dagar. Känns som lite väl lågt med tanke på arbetets tyngd men det har känts helt ok. Tänker dock att jag behöver kicka igång ämnesomsättningen nu när jag växlar upp träningen kommande veckor. Skulle vara skönt att känna att det blev cirkulation i kroppen. Jag får väl passa på att fylla kylen med härliga frukter, fisk, och grönsaker samt fylla skafferiet med matvete, bugur och quinoa...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: