gentlegiantafskofvde.blogg.se

Första varma dagen

Kategori: Allmänt

Jag hoppas att ni alla har haft en fantastisk dag! Här har det varit vårens första varma dag. Ni vet när man känner att man kanske ska ta av sig jackan utomhus och det slår varma fläktar mot ansiktet. Helt underbart! fast jag får ju erkänna att jag känne rmig lite stressad över att det snart är norm att gå bararmat etc och att jag inte känner mig nöjd i min kropp. Men, varför inte göra den piskan till en morot?
 
Här har dagen gått fint. Jag hade en tröttdipp efter lunch och lade mig ned en stund. Det är helt fantastiskt vad en halvtimma kan göra för återhämtning. I övrigt har det varit jobb hela dagen i en härlig fart med fantastiska möten. I love those days! Så här har dagen gått:
 
Vikt: 95 (-1 sedan den 1 maj)
Kalorier: 1113
Träning: cykel 30 min
Matrutin: smoothie - äpple - skaldjurssoppa - pizzabit med sallad
Det bästa med dagen: När jag kom utanför jobbets ytterdörr stannade jag upp och kände mig väldigt nöjd. Jag var inte sugen, inte hungrig, inte orolig, inte illamående - bara nöjd. Då kändes det som att jag var i harmoni. ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: