gentlegiantafskofvde.blogg.se

Härliga söndag!

Kategori: Allmänt

Vaknar av mig själv runt åtta, genom persiennen ser det ut att vara en solig dag, katten jamar nöjt när han märker att jag är vaken och mannen snusar gott i kudden. En fantastisk start på dagen. Drar på mig löparkläderna, sticker ned och laddar en tvättmaskin och drar sedan upp på berget. Det blev 5 km på 29.18 minuter. Jag svär att jag stundtals dog. Min kropp var alldeles för trött för att springa idag. Men, hellre en dålig runda än ingen runda. Det är bara att köra igen på tisdag. Nu väntar en lugn och fin dag med mannen. Men först dagens planering:
 
Vikt: 96 kg
Kalorier: 1014
Träning: 5 km löpning
Matrutin: inte helt planerad ännu. Till frukost blev det två tunnbrödsrullar med ost och massa spenat. Till morgonmellis ett äpple...
Det bästa med dagen: Jag tror nog att det kan hända något mer fantastiskt idag. Annars kommer det vara glädjen i att kunna springa även om det går segt.
 
Önskar er en härlig dag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: