gentlegiantafskofvde.blogg.se

Jätten kan inte låta bli...

Kategori: Allmänt

Mannen har åkt till Åmål för att flytta sin mamma och imorgon följer jag efter. Men först har jag en kväll helt för mig själv och jag kan helt enkelt inte låta bli att stanna uppe längre än vanligt och njuta. Jag älskar min man och hans sällskap men visst är det något särskilt med att vara ensam hemma och bara ta det lugnt med sig själv som enda sällskap?! Här har det setts på tjejfilm (om det nu verkligen finns något som kan klassas som det), det har cyklats och ätits sallad (kaninmat enligt min man). Hur härligt som helst! Dessutom har gitarren plockats fram och det har sjungits mer hjärteligt än bra. Alone time is awesome!
 
Maten har gått bra. Jag har fortfarande svårt att få in mellanmålen de dagar jag jobbar men ska göra en satsning på rutin under nästa vecka då jag kan vara hemma hela veckan och skriva. Jag kan ju inte vara olärbar! ;)
 
Just nu står dock kattmys på tur och jag vill mest säga att jag inspireras av er dagligen! Tack för ert stöd och hejja oss på vår väg!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: