gentlegiantafskofvde.blogg.se

Låt er inspireras!

Kategori: Allmänt

Här har dagen spenderats bland böcker och bloggar och inspirationen är på topp. Om ni har en stund imorgon så ta er tid till att stanna upp och drömma så att det spritter i hjärtat. Tänk på hur långt ni har kommit från där ni var. I förhållande till vår livslängd är den tid som vårt förändringsarbete tar en kort tidsrymd som är värd sitt tålamod. (Ni kan väl påminna mig om dess ord om allt skulle skita sig igen eller om jag tycker allt står stilla.)
 
Min historia är inte stoff för löpsedlar. Den är knappt stoff för en blogg. ;) Men den är min alldeles egen. Efter att ha försökt rikta all min energi till positivt tänkande så kan jag konstatera att även om jag inte gått ned så mycket som jag trott så har jag ändå gått ned i vikt. Jag kunde ha struntat i att försöka och då hade jag troligen vägt mer idag än jag gjorde när jag började. Jag inspireras av att tänka mig hur jag springer fram med en stark och smidig kropp. Hur jag stannar för att andas in en fantastisk vy. Jag vet att jag kommer att komma dit. Finn  det som ger er värme och glädje, visualisera er era mål och låt det inspirera er denna första helg i maj.
 
Kramar! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: