gentlegiantafskofvde.blogg.se

Logg de senaste tre dagarna

Kategori: Allmänt

Fredag till söndag har gett olika utdelning. I fredags blev det ett glas vin för mycket kalorimässigt. I övrigt har det gått så här:
 
Fredag:
Vikt: 95
Kalorier: 1540
Träning: Cykel 1 h
Matrutin: smoothie, äpple, sallad, apelsin, ostbricka med vin
Det bästa med dagen: Att mina studenter är så otroligt duktiga och tar sig igenom även det d etycker är problematiskt.
 
Lördag:
Vikt:  94 (-2 sedan 1/5)
Kalorier: 970
Träning: Cykel 45 min
Matrutin: smoothie, apelsin, en hemmagjord pizzabit, en hemmagjord pizzabit
Det bästa med dagen: Jag och min man kom fram till en framtidsplan
 
Söndag:
Vikt: glömde väga mig...
Kalorier: ligger just nu (innan middag) på -30 och middag är inte beslutad ännu
Träning: 2.5 h promenad
Matrutin: smoothie, en smörgås med ost, ihopplockad sallad från ICA, naturdiet cocosbar, och ingen middag ännu. Lite dåligt planerat från min sida får jag erkänna... Det är sådana här situationer som gör hämtmat till ett val. Vilket jag egentligen inte vill. Så, nu gäller det att orka masa sig till affären.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: