gentlegiantafskofvde.blogg.se

Söndag mitt i veckan

Kategori: Allmänt

Söndagar är mina favoritdagar. Kanske inte den första delen då jag tvättar men helt klart resten av dagen. Jag brukar planera och känna mig nöjd med att veta vad som väntar och att på något vis avsluta veckan med att känna att jag gjort mitt bästa. Samma känsla har infunnit sig idag. Imorse skickade jag min tredje artikel till min handledare och kände mig riktigt nöjd med att vara i fas och ha en ledig dag. Jag har lagt upp min löpträning och satt upp ett belöningssystem både för viktnedgång och träningsframgång.  Känns härligt och motiverar mig inför våren och sommaren. Vad kul det ska bli!!!
 
Jag har även passat på att cykla. Eftersom jag varit ifrån träningen en stund tog jag en lugn mil-cykling. Det kändes mycket bra och gjorde mig mer sugen på träning. Jag kommer varva löpning och cykling i ett par månader för att bygga kondis och lungkapacitet. Jag kan fortfarande känna av mitt knä och tänker att cykling på mina löpfria dagar kommer vara en bra träningsform för kondis samtidigt som den inte sliter på knäna.
 
Jag vill passa på att be om ursäkt för en bildfattig blogg de senaste veckorna. Har precis bytt mobil efter att min gamla gett upp och ska lära mig hantera den. Snart komme rni kunna ta del av mina tärningspass och annat som inspirerar mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: