gentlegiantafskofvde.blogg.se

Dag 2

Kategori: Allmänt

Dagens val:
 
Mat: Hrmm... Har jag gjort några bra matval idag? Jag har haft en heldag med föreläsning och då blir det typ ingen mat alls. Jag tycker dock at jag gjorde bra val när jag stack till lunchrummet och drack vatten i pausen. Jag brukar glömma vatten när jag föreläser vilket inte är bra för röst, huvud eller kropp i övrigt.
 
Motion: När jag och valpen skulle gå hem från mannens (ungkarls-)lya så tog vi en extra lång tur. Istället för att gå rakaste, snabbaste vägen från A till b så passade vi på att ta en stor omväg. Riktigt mysigt när det för en gångs skull höll upp.
 
Välbefinnande: Jag ska strax krypa ned med min bok och långsamt varva ned mot nattsömn. ♥
 
Vikt: Om gårdagens invägning räknas som 0, så ligger jag -0.4 idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: