gentlegiantafskofvde.blogg.se

Vet ni vad det är för dag på måndag?

Kategori: Allmänt

Ja, förutom den 11 nov, förutom dagen efter fars dag, förutom första sega dagen på jobbveckan...
 
Det är dag 315 på året! Det betyder 50 dagar kvar på året. En härligt rund siffra. Ett lagom antal dagar att ha projekt på! Ett tidsspann som kan göra förändring. En möjlighet som jag inte kan tacka nej till. Vad jag ska ha för mål och vad dessa femtio dagar ska handla om återkomer jag till. Ska fundera på det under långpromenad med taxen.
 
Har ni några idéer?

Kommentarer

  • smulan säger:

    Vilken bra idé! Nu inspirerade du mig också :-)
    Ska nog ha som wxtra projekt dim här 50 dagarna att vårda min kropp. Vikten jobbar jag ju på hela tiden och det går bra. Men jag skulle behöva prioritera att pyssla om kroppen mer samt även fokus på att stärka den. Är ju viktigt för alla, men speciellt för mig som har leder som hoppar ur.
    Att ta det här extra projektet nu innan och under jul blir nog tufft men nyttigt för mig. Blir så lätt att jag bara lägger all ork på jul pysslande och sånt.
    Men nu ska bli det första året jag prioriterar kroppen!
    Tack för din idé :-)
    Som vanligt är dina inlägg till stor nytta för mig, haha.
    Nyfiken på vad du ska hitta på.
    Kram

    Svar: Härligt att jag kan inspirera! Du inspirerar mig så ofta! Jag tror jag kommit på min idé.. Kommer snart med inlägg. Kramar!
    Gentle giant af Sköfvde

    2013-11-08 | 16:31:04
    Bloggadress: http://https://smulgubben.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: