gentlegiantafskofvde.blogg.se

Bra vecka!

Kategori: Allmänt

Veckan har susat fram! jag tycker att alla veckor är fredagar och måndagar numer. Jag har haft fult upp med studentärenden och undervisning samt mitt egna två veckor långa projekt. Och vet ni?! Det har fungerat riktigt bra. Mina morgonpromenader kanske inte har gåtts kl 06 var morgon. Men, varje dag har jag promenerat och det har varit superhärligt! Igår gick jag och mannen och vovven tillsammans på berget:
 
 
I morse var det dimmigt....
 
 
... så vi tog en eftermiddagspromenad istället. Valpens första promenad upp och ned för berget! Så duktig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gissa vem som sover sött nu ;)
Det har varit en superhärlig eftermiddag på berget som nu börjar stå i höst-skrud. Fortfarande lite försiktigt men ändå - det är på gång!
 
Önskar er en härlig fredag och en fin helg!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Vilken mysig promenadsträcka :)

    Svar: Det är det verkligen. Sjukt jobbig backe (10% lutning i ca 1.4 km) men det är värt det. Och, jädrar vilken träning! :) Med liten valp så går det inte fort uppför, vilket är tur för otränad matte som kan skylla på annans obefintliga ork (tror han slog mig med hästlängder).
    Gentle giant af Sköfvde

    2013-09-14 | 11:40:54
    Bloggadress: http://sarasviktigaresa.blogg.se

Kommentera inlägget här: