gentlegiantafskofvde.blogg.se

Den bästa medicinen är kärlek

Kategori: Allmänt

Förkylning dag 3. Önskade att förkylningstrycket i huvudet och bihålorna skulle lätta och det har det gjort idag. Med besked! ;) Häll föreläsning i förmiddags och önskade mig till bättre platser. Jag älskar att undervisa och att vara tillsammans med mina studenter men yrsel och knak och brak i skallen är inte nice.  Efter föreläsningen fick jag skjuts hem. Min älskade man skickade sms om att han fanns utanför en av byggnaderna när jag var klar. Det höjde min dag! Att träffa honom och fina valpen och bara överösas med omtanke och kärlek! Då fixar man det mesta.
 
Hemma så blev det mat och sömn. Lång sömn. Så lång att jag undrar om jag kommer kunna sova i natt. Men, borde inte vara något problem. På kvällen kom valpen och mannen förbi och det var så underbart att träffa dem. Jag blir så tacksam över att dessa fantastiska varelser finns i mitt liv och vill dela sina liv med mig (OK valpen har väl inte så mkt val). De och min prinsessa (katten) är fantastiska på att känna i mig och ge massa kärlek.
 
Nu hoppas jag på att må bättre imorgon så att jag kan ta en promenad och njuta av vår vackra höst.
 
Jag hoppas ni alla har haft en fin kväll och att en god helg stundar! Jag hoppas även ni får må väl!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: