gentlegiantafskofvde.blogg.se

Trött-läge

Kategori: Allmänt

Jag be rom ursäkt för tystnad. Av någon anledning har jag hamnat i ett hål, omgiven av trötthet. Det frustrerande är att jag inte riktigt vet varför. Jag testar att promenera, jag testar att sova, jag testar att umgås lugnt och fint med mina favoritpersoner... Nothing! Jag har ingen feber, ingen förkylning... Nothing! Ändå tycker min kropp att jag absolut inte ska gå upp om morgnarna och att jag gärna får gå tillbaka till sängen när helst det passar, gärna direkt. När jag sätter mig ned för att se på tv eller för den delen arbeta framför datorn tycker kroppen att jag ändå kan gå och lägga mig nu när jag kommit  halvvägs till liggande. Det är så frustrerande. Jag borde få i mig den näring som behövs och den vätska som behövs. Har någon av er erfarenhet av sådant här läge och hur startade ni då igång er själva?
 
Kramar från frustrerad jätte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: